Monday 27 May 2013

DIY bantal hantaran

 
Hai all...
 
Rasa rajin pulak nak up date blog.
Juz nak share ape yg aku dah buat je.
Org kata kongsi ilmu tu kan ke bagus.
Walaupun dah ramai yg buat.
Tapi ape salahnya aku buat jgk kan.
Aku pun dapat ilmu dari B2B yg lain jgk.
 
Aku buat ni dalam bilik aku yg xbrp besar tu.
Semangat punya pasal sanggup ni bt dlm bilik.
Bukan ape,xnak sepahkan ruang tamu.
Bersin2 jgk la time masukkan kekabu tu.
Siap dah 7 biji bantal hantaran aku.
Tp baru 2 biji yg berbalut..
 





Ni blm 100% lg.
Aku nak tambah bucu bantal
& sedikit manik2 berjuntaian.
 
Anggaran kos ialah:
Papan kek rm0.80 x 7 = rm5.60
Span nipis 2m rm12
Kekabu 2kg rm16
Kain merah 2m rm14
Bucu bantal 28pcs rm12.60
 
TOTAL RM60.20/7pcs
1 bantal = rm8.60
-
-
-
-
-
-
-
Ari ni nak tunjuk bantal yg 100% dah siap..
7 semuanya..yg ats skli tu lain sikit
sbb utk letak sirih junjung.. 
 close up sikit bucu bantal tu...
yg last ni saje2 je try letak barang..
ok ke ek???
 


No comments:

Post a Comment