Tuesday 16 July 2013

DIY veil sanding

 Hai all...
 
Salam 8ramadan..
Sekarang ni time lunch bagi mereka yg bukan islam...
Bagi yg islam tu time utk update blog..
hehehehehe....
 
Hari ni nak tunjuk veil yg aku
buat utk pakai time sanding nanti..
Aku buat simple2 je..
 
Bahan2 yg perlu ada ialah:
1) kain chiffon lebihan bahan buat baju
2) lace
3) pearl&manik2
4) benang
 
Dekat 2 minggu gak aku mengerjekan
veil aku ni...
Aku buat skli ngn tudung 1 set...
 
simple je kan..
 
Veil ni aku buat pendek je..
Paras dada..
Sebab xnk over shadow dress aku nnt..
Harap sgt aku blh bt dress aku tu nmpk WOW..
Bakat tu xde la sgt tp gatai sume nk bt sndri...
 
Bukan ape..
Nama pun pengantin bajet kan..
Haruslah sume kna on bajet...
Ada lg 1 set veil yg aku nk tunjuk ni..
Veil ni utk housemate aku..
Majlis dia bln 12..
Saje buat awal takut aku yg xsmpt bt nnt...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Veil nikah housemate aku...
1 set jgk..

No comments:

Post a Comment